Ungar!

Kört ett grymt pass på gymet! Känner mej nöjd, massa biffar att titta på o massa småtjejor som såg förvirrade ut, o så dedär smågrabbarna som tror de är biffiga, lite ögongodis o skratt;)
Dock ville inte mina lårmuskler som jag ville! Fyyy faan rent ut sagt va ont ja hade en timme efter!
För övrigt va de läkarbesök! Stränga order att inte äta mjölk, o stränga order att äta min magmedicin! Ny gastroskopi om 1 år! Har tydligen svårare problematik tack vare min astma oxå!
Sen ha ja hunnit med ett besök hos Nenne , Jollan o lille Dylan! Lite bebisgos e mys;) o så ha man fått teckning o mat lagad av Jollan;) o så reste vi till spanien på skoj;) härliga unge!
Jobbat ikväll , så känner mej slutkörd o tror allt de få bli sängen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback