Tack=)

tack så jättemycket familjen Thordsson/Karlsson för ni tog Theodor några timmar=)
Har nu passat på att sova i två tmmar och sen äta lite o plockat.. behövdes=) känner mej mycket piggare efter ha vilat en stund.. behövdes verkligen detta.  O Theodor har fått en rejäl promenad.. de behövde han som inte fått va ute på flera dagar nu..
just nu sitter Theodor i babysittern o leker och pratar för fullt..  så mysigt.=)  den där leksaken bara slänger han o viftar med överallt . så sött=) har värmt till en flaska ersättning så får se om han vill ha den.. han har blivit lite dålig på äta sista dagarna här.. äter bara knappt hälften av vad han ätit innan, o bara småslurkar hit o dit..  märkligt.. men de ändrar väl på sej igen hoppas jag.. han behöver ju få i sej vätska.  Visserligen äter han ju gröt på morgonen och grönsakspure på kvällen o de mättar ju klart lite extra=) Men han är inte förtjust i att dricka vatten.. men vi försöker varje dag med det=)

han älskar verkligen gröten=) får Banangröt och han skiner som en sol när han får den på morgonen=) 
Annars händer väl inte för mycket ikväll, man orka ju inte, men min mor kommer iaf upp en runda , vi skulle äta lite ihop=) sen blir de väl sängen ganska så tidigt kan jag tänka mej.
Nästa vecka tänkte jag iaf dra till Ikea..=) ska köpa en fåtölj och ett soffbord=) o lite småplock som kan barnsäkra mitt hem lite=)  Blir säkert en runda till stan me=) handla blöjor och lite så=)   nu när man suttit isolerad en vecka snart kan man behöva komma ut lite=) 

nehe.. nu ska jag kolla på tv lite o vila för Theo somnade med flaskan =)

O NI SOM LÄSER , KOMMENTERA GÄRNA LITE OFTARE!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Då får ni komma hit och leka om ni vill. ;-) Om de är fint väder kunde vi gått till Strandbjörket och lekt lite ju. =0) Hoppas ni får en mysig kväll. Kramis

2009-02-06 @ 19:01:01
Postat av: sofia

var bara jätte mysigt=) vi som får tacka!!=)

2009-02-07 @ 09:12:11
Postat av: Mikaela

De låter bra de. ;-) Är de bara jag som kommenterar din blogg eller? hihi =0) Hoppas ni får en bra Lördag och att eran förkylning är bättre eller a din förkylning och att lille Theo klarar sig. Kram <3

2009-02-07 @ 09:59:01
URL: http://mammatillnellieochamanda.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Hoppas du & Theo får en mysig Lördag kväll och att din förkylning snart ger med sig. <3 Kramis <3

2009-02-07 @ 16:38:06
URL: http://mammatillnellieochamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback